Friday, April 10, 2009

HARAPAN KABINET BARU MALAYSIA





2 comments:

  1. Asalamualikum...

    Tahniah buat Datuk Seri Najib kerana telah di lantik sebagai Perdana Menteri Malaysia.Kita sebagai rakyat Malaysia umum nya amat berbangga di anugerah kan dengan kekayaan hasil asli dan kemakmuran Negara yang amat kita cintai.Tidak seperti di negara jiran yang mana Pemimpin nya bersilih ganti kerana telah ditolak oleh sebilangan majoriti rakyat.
    Apa yang menduka-cita kan kami sebagai warga negara Malaysia telah dinafi kan hak untuk bekerja di negara sendiri walaupun di landa krisis ekonomi yang teruk.Sikap tinggi diri Pemimpin tertinggi di trengganu Menteri Besar Trengganu telah menyebab kan kami yang seramai 200 orang pekerja di Giant Kertih Mesra Mall telah tiada pekerjaan.Dimana kan kami hendak mengadu...?kami telah pun menyampai kan kepada Biro Pengaduan Awam tetapi sampai ke hari ini pun tiada layanan.Kami telah menunggu hampir 9 bulan untuk bekerja tetapi hak kami telah di nafi kan.
    Kami amat menyokong penuh kepimpinan Datuk Seri Najib dan berharap ia nya dapat di selesai kan dengan segera.kami ada keluarga yang hendak di beri makan,anak yang hendak di beri susu,bapa yang perlu di sara.
    Jangan lah nanti situasi di negara jiran menular di negara kita.
    Kepada Datuk Najib ..TOLONG LAH KAMI dan kepada berita Bernama kalau boleh siar kan lah rintihan kami ini....kalau nak berita lanjut datang lah ke tempat kami..kami akan beri kenyataan nya.

    Terima Kasih,

    Wassallam,

    WAKIL PEKERJA GIANT,

    ReplyDelete
  2. I just wanted to comment your blog and say that I really enjoyed reading your blog post here. It was very informative and I also digg the way you write! Keep it up and I'll be back to read more soon mate

    ReplyDelete